Onze Missie
De Gooische Veteranenborrel
Verbinding
De eerste Gooische Veteranenborrel is op 9 oktober 2025 om 19:00 in het Vestingmuseum in de Naarden Vesting.
Initiatief: Het initiatief voor de eerste Gooische Veteranenborrel is genomen door Tammo ter Hark. Gezamenlijk hebben Tammo, Bart en Hans deze eerste borrel georganiseerd.
Missie: De missie van de borrel is het bij elkaar brengen van gelijkgestemden op een veilige plek. Het Vestingmuseum is een prachtige locatie met een rijke geschiedenis, zo ook de genodigden. Een veilige plek waar wij elkaar kunnen ontmoeten, onze ervaringen kunnen delen of gewoon kunnen genieten van de omgeving en een hapje.
Meld je aan!
Kennismaken
Onze bijeenkomsten zijn een geweldige kans om ervaringen te delen, oude maten te ontmoetten en nieuwe vrienden te maken. Meld je aan om kennis te maken met de eerste borrel!
Het Vestingmuseum is een van de mooiste vesting locaties waar je veel kunt zien van de oude krijgsmachten.